Hop til hovedindholdet

Frivillighuset Vindrosen logo

Digitalt repræsentantskabsmøde torsdag den 11. marts kl. 17.00 – 19.00


Dato og tid

Torsdag d. 11. marts 2021 kl. 17:00 til 19:00

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 25. februar 2021 kl. 23:55

Sted

Zoom Zoom

Digitalt repræsentantskabsmøde torsdag den 11. marts kl. 17.00 – 19.00


Arrangementsbeskrivelse

Digitalt repræsentantskabsmøde torsdag den 11. marts kl. 17.00 – 19.00

Bestyrelsen i Frivillighuset Vindrosen har besluttet, at repræsentantskabsmødet torsdag den 11. marts 2021 afholdes digitalt via videotjenesten Zoom.

Én stemmeberettiget repræsentant fra hver forening kan deltage i mødet.

Hjælp til at deltage digitalt via Zoom

Repræsentantskabsmøde afholdes via videotjenesten Zoom.

Nogle har allerede kendskab til at deltage i et Zoom-møde, men for andre er det nyt.
Derfor vil Vindrosen hjælpe jer godt i gang og tilbyder derfor følgende:

  • Tag en ”prøvetur” med en ansat i Vindrosen.
    Alt efter dit behov kan du blive vejledt i at komme på Zoom og/eller afprøve mødefunktionerne i zoom.
    Kontakt os på vindrosen@vindrosen-huset.dk og aftal tidspunkt for et individuelt testmøde.
  • Deltag i generalprøve på repræsentantskabsmøde i uge 9
    Her kan du opleve, hvordan et digitalt møde med flere deltagere og afstemninger fungerer.
    Du kan samtidig hjælpe Vindrosen med at være bedst mulig forberedt til selve repræsentantskabsmødet ugen efter.
    Nærmere informationer om generalprøve følger efter din tilmelding.
  • Hjælp med tekniske udstyr
    Har du ingen PC med videokamera og mikrofon?
    Kontakt os på vindrosen@vindrosen-huset.dk, så finder vi en løsning.

Udsendelse af mødelink og mødebilag
Mødelink og mødebilag til repræsentantskabsmøde udsendes pr. mail den 4. marts til tilmeldte medlemmer.

Mødebilagene sendes som pdf-filer og omfatter: Årsberetning 2020, revideret årsregnskab 2020, budget 2021, præsentation af bestyrelseskandidater  samt evt. indkomne forslag.